جمعه 21 مرداد 1401 | ساعت 02:02

صدای مشتری

صدای مشتری به فرآیند بررسی عمیق نیازمندی‌ ها، انتظارات و شکایت ‌های مشتریان می‌ پردازد. در واقع به بررسی جزئیات نیازها و خواسته ‌های مشتریان توجه می کند. 
صدای مشتری به استراتژی سازمان‌ های پیشرو و مشتری مدار تبدیل شده است و شرکت های موفق سعی می کنند تا به نظرات مشتریان خود گوش فرا دهند و انتقادات و پیشنهادات آنان را در جهت پیشبرد اهداف خود به کار گیرند. 
رضایت مشتریان از اولویت های هر شرکت مشتری مداری است به همین جهت در هر لحظه آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می باشیم. کاربران گرامی می توانند نظرات و انتقادات یا حتی شکایات خود را از  طریق فرم اطلاعاتی زیر با ما درمیان بگذارند و مطمئن باشید که کارشناسان ما تا لحظه جلب رضایت شما عزیزان در کنارتان خواهند بود 
فرم صدای مشتریان
  • نام و نام خانوادگی
  • توضیحات:
  • کد امنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....
نظرات ثبت شده کاربران
  • سوسن نوری
    سوسن نوری
    این سایت عالیه
    21 بهمن 1399
  • سمانه فرهادی راد
    سمانه فرهادی راد
    اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه
    16 خرداد 1400
  • سمانه فرهادی راد
    سمانه فرهادی راد
    اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه
    16 خرداد 1400
  • سمانه فرهادی راد
    سمانه فرهادی راد
    اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه
    16 خرداد 1400
  • سمانه فرهادی راد
    سمانه فرهادی راد
    اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه اندازه صابون های هتلی خیلی کوچیکه به نسبت قیمتی که پرداخت میشه پرداخت میشه پرداخت میشه
    16 خرداد 1400